POZNAJ HISTORIE SUKCESU
KLIENTÓW INDYKA

Polska firma technologiczna z branży Robotic Process Automation. Stworzył własne oprogramowanie oraz język, służące do zaawansowanej automatyzacji różnego rodzaju procesów biznesowych.
Dzięki współpracy z Ponurym Indykiem pozyskali dziesiątki klientów, w tym firmy z Fortune 500.
CEL
Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która z powodzeniem umożliwi wyjście z produktem za granicę oraz dotarcie do organizacji typu Enterprise celem prezentacji możliwości rozwiązania oraz sprzedaży.





WYZWANIA
– potężna konkurencja międzynarodowa z ustabilizowaną pozycją na rynku,
– narzędzie niszowe, bardzo wąskie grupy odbiorców,
– przekaz kierowany bezpośrednio do osób na wysokich, menadżerskich stanowiskach bądź do prezesów dużych organizacji,
– ograniczony budżet reklamowy.
EFEKTY
– opracowanie strategii marketingowej oraz sprzedażowej dla firmy,
– 5000 firm zainteresowanych produktem,
– 5+ rozmów (dem) biznesowych dziennie,
– 3x wyższa sprzedaż w stosunku do wcześniejszego wyniku,
– 2x więcej podpisanych umów partnerskich,
– jasny plan działania na kolejne miesiące.






Zdalna szkoła IT zajmująca się sprzedażą kursów programistycznych dla początkujących.
Dzięki współpracy z Ponurym Indykiem opracowali skuteczny plan rozwoju oraz zwiększyli sprzedaż o kilkaset procent.
CEL
Zdobycie jak największej ilości leadów wyrażających chęć nauki programowania.








WYZWANIA
– duża konkurencja na polskim rynku,
– wysoka cena kursów,
– produkt o bardzo szerokim zasięgu, brak zdefiniowanej grupy odbiorców,
– współpraca w czasie COVID-19.
EFEKTY
– opracowanie strategii marketingowej oraz sprzedażowej dla firmy,
– 100+ ciepłych leadów dziennie,
– wzrost ilości osób zainteresowanych kursami o 300% w stosunku do poprzedniego miesiąca,
– precyzyjnie określone grupy docelowe,
– jasny plan działania na kolejne miesiące.






Firma, która odzyskuje opłaty bankowe dla Polaków w Wielkiej Brytanii (PBA).
Po kilkuletniej działalności i wielu sukcesach, spotkali się z problemem nasycenia rynku. Z pomocą przyszedł Ponury Indyk.
CEL
Zwiększenie ilości osób zainteresowanych usługami firmy (Polacy w Wielkiej Brytanii).








WYZWANIA
– wiele firm konkurencyjnych,
– działania prowadzone z powodzeniem przez lata, duże nasycenie rynku,
– wąska grupa odbiorców (Polacy w UK, którzy mieli konta bankowe w określonych bankach, w określonym przedziale czasowym),
EFEKTY
– 3x więcej leadów w porównaniu z okresem sprzed współpracy,
– 2x większy success rate w porównaniu z okresem sprzed współpracy,
– rozszerzenie kanałów pozyskania leadów,
– dotarcie do najtrudniejszych w targetowaniu osób.






WIĘCEJ
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani poznaniem historii współpracy Ponurego Indyka z firmą z Państwa branży, zapraszamy do kontaktu!
Posiadamy szerokie portfolio studiów przypadku, którym chętnie się podzielimy.