fbpx

POZNAJ HISTORIE SUKCESU
KLIENTÓW INDYKA

obsługa social media

Polska firma technologiczna z branży Robotic Process Automation. Stworzył własne oprogramowanie oraz język, służące do zaawansowanej automatyzacji różnego rodzaju procesów biznesowych.

Dzięki współpracy z Ponurym Indykiem pozyskali dziesiątki klientów, w tym firmy z Fortune 500.

CEL

Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która z powodzeniem umożliwi wyjście z produktem za granicę oraz dotarcie do organizacji typu Enterprise celem prezentacji możliwości rozwiązania oraz sprzedaży.

marketing w social mediach
reklama w social mediach

WYZWANIA

– potężna konkurencja międzynarodowa z ustabilizowaną pozycją na rynku,

– narzędzie niszowe, bardzo wąskie grupy odbiorców,

– przekaz kierowany bezpośrednio do osób na wysokich, menadżerskich stanowiskach bądź do prezesów dużych organizacji,

– ograniczony budżet reklamowy.

EFEKTY

– opracowanie strategii marketingowej oraz sprzedażowej dla firmy,

– 5000 firm zainteresowanych produktem,

– 5+ rozmów (dem) biznesowych dziennie,

– 3x wyższa sprzedaż w stosunku do wcześniejszego wyniku,

– 2x więcej podpisanych umów partnerskich,

– jasny plan działania na kolejne miesiące.

social media agencja
agencja social media krakow

Zdalna szkoła IT zajmująca się sprzedażą kursów programistycznych dla początkujących.

Dzięki współpracy z Ponurym Indykiem opracowali skuteczny plan rozwoju oraz zwiększyli sprzedaż o kilkaset procent.

CEL

Zdobycie jak największej ilości leadów wyrażających chęć nauki programowania.

marketing w social mediach
reklama w social mediach

WYZWANIA

– duża konkurencja na polskim rynku,

– wysoka cena kursów,

– produkt o bardzo szerokim zasięgu, brak zdefiniowanej grupy odbiorców,

– współpraca w czasie COVID-19.

EFEKTY

– opracowanie strategii marketingowej oraz sprzedażowej dla firmy,

– 100+ ciepłych leadów dziennie,

– wzrost ilości osób zainteresowanych kursami o 300% w stosunku do poprzedniego miesiąca,

– precyzyjnie określone grupy docelowe,

– jasny plan działania na kolejne miesiące.

social media agencja
agencja marketingu internetowego

Firma, która odzyskuje opłaty bankowe dla Polaków w Wielkiej Brytanii (PBA).

Po kilkuletniej działalności i wielu sukcesach, spotkali się z problemem nasycenia rynku. Z pomocą przyszedł Ponury Indyk.

CEL

Zwiększenie ilości osób zainteresowanych usługami firmy (Polacy w Wielkiej Brytanii).

marketing w social mediach
reklama w social mediach

WYZWANIA

– wiele firm konkurencyjnych,

– działania prowadzone z powodzeniem przez lata, duże nasycenie rynku,

– wąska grupa odbiorców (Polacy w UK, którzy mieli konta bankowe w określonych bankach, w określonym przedziale czasowym),

EFEKTY

– 3x więcej leadów w porównaniu z okresem sprzed współpracy,

– 2x większy success rate w porównaniu z okresem sprzed współpracy,

– rozszerzenie kanałów pozyskania leadów,

– dotarcie do najtrudniejszych w targetowaniu osób.

social media agencja
agencja sem

WIĘCEJ

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani poznaniem historii współpracy Ponurego Indyka z firmą z Państwa branży, zapraszamy do kontaktu!

Posiadamy szerokie portfolio studiów przypadku, którym chętnie się podzielimy.

Przewiń do góry